Rozpoczynamy inwestycję, która znacząco unowocześni obsługę transportu morskiego w Porcie Gdynia. DORACO zrealizuje kontrakt obejmujący gruntowną przebudowę Nabrzeża Helskiego. Zlecenie, którego wartość została ustalona na poziomie blisko 300 mln zł brutto, zostanie wykonane w terminie 26 miesięcy.
Port Gdynia jest nowoczesnym portem uniwersalnym i jednym z wiodących portów przeładunkowych na Bałtyku. Specjalizuje się w obsłudze ładunków drobnicowych, w tym przewożonych w kontenerach i w systemie ro-ro (transport towarów, w którym jednostka transportowa wioząca ładunek zostaje w całości przetransportowana na pokładzie statku lub pociągu). Istotnym segmentem działalności jest również obsługa ładunków masowych w oparciu o specjalistyczne terminale.
800 metrów nabrzeża
Rozpoczynamy inwestycję, która znacząco unowocześni obsługę transportu morskiego w Porcie Gdynia. DORACO zrealizuje kontrakt obejmujący gruntowną przebudowę Nabrzeża Helskiego. Zlecenie, którego wartość została ustalona na poziomie blisko 300 mln zł brutto, zostanie wykonane w terminie 26 miesięcy.
Port Gdynia jest nowoczesnym portem uniwersalnym i jednym z wiodących portów przeładunkowych na Bałtyku. Specjalizuje się w obsłudze ładunków drobnicowych, w tym przewożonych w kontenerach i w systemie ro-ro (transport towarów, w którym jednostka transportowa wioząca ładunek zostaje w całości przetransportowana na pokładzie statku lub pociągu). Istotnym segmentem działalności jest również obsługa ładunków masowych w oparciu o specjalistyczne terminale.
800 metrów nabrzeża
Mający już ponad sto lat Port Gdynia, konkurujący z innymi dużymi portami na Bałtyku w zakresie obsługi transportu morskiego, systematycznie modernizuje swoją infrastrukturę. Nowa inwestycja obejmie przebudowę Nabrzeża Helskiego, co znacząco podniesie możliwości operacyjne w tej części portu. Odnowione zostanie łącznie około 800 metrów nabrzeża wraz przylegającym terenem. Całość prac w zakresie generalnego wykonawstwa powierzona zostanie Korporacji Budowlanej DORACO, której oferta okazała się najkorzystniejsza, a Krajowa Izba Odwoławcza (KIO) potwierdziła jej rzetelność. Wartość robót wyniesie łącznie blisko 300 mln zł brutto. Czas realizacji zadania został ustalony na 26 miesięcy